Primera nit de Castors i Llúdrigues, superada!

La branca de Castors i Llúdrigues ens hem aventurat a fer la nostra primera nit al cau i ens ho hem passat genial! No direm mentides, ens feia una mica de respecte passar la nit fora de casa, però hem gaudit tant amb les companyes i companys que ens ha passat volant i ha sigut molt divertida!

El dissabte vam quedar al Parc del Castell per deixar les motxilles. Quan vam entrar al cau vam veure que Les Superheroïnes ens havien pogut enviar una altra carta, a la qual ens demanaven que acabéssim la bústia perquè poguéssim rebre les seves notícies. Així que ja trobaríem un moment al llarg de l’excursió per poder-la fer. Ens quedaven moltes hores per endavant!

Treballant per fer la bústia de Les Superheroïnes

Tot seguit, vam fer una gimcana que ens van preparar les caps. A poc a poc vam anar aconseguint pistes sobre l’escoltisme i el guiatge amb proves que havíem de fer treballant en equip. A una de les proves vam conèixer els noms de l’Olave Saint Clarie i d’en Robert Baden Powell, persones de les quals en parlarem més endavant. En acabar la gimcana, vam dinar a la torre del Parc del Castell aprofitant que feia bon temps.

A la tarda vam reflexionar sobre què era ser un escolta arran del que havíem treballat a la gimcana del matí. Entre altres coses, vam aprendre que l’Olave Saint Clarie i en Robert Baden Powell van ser les persones que van fundar el moviment de l’escoltisme i el guiatge. Després, vam trobar un moment per acabar la bústia per Les Superheroïnes i ho vam aconseguir! Ara només cal esperar la següent carta.

A mitja tarda ja teníem una mica de gana i vam anar a les Peixateries Velles per berenar, un menjar exquisit de poma i mandarines amb xocolata! Ens va encantar. Aprofitant que vam baixar al centre del poble, vam decidir què soparíem a la nit i un cop ens vam posar d’acord vam anar a comprar els ingredients. No va ser una tasca fàcil però ens en vam sortir.

Ja començava a fer-se fosc, però vam estar jugant una estona al Parc, ballant, rient i fent jocs de mímica. Més tard vam començar a preparar el sac i la màrfega per dormir, però quan vam entrar al cau vam veure que s’havia convertit en una cabana gegant amb llençols penjant del sostre. Ens va emocionar molt poder dormir tota la branca en aquesta cabana tan bonica. Abans però, havíem de sopar i vam entrar en calor amb un sopar ben bo.

Preparant-nos per anar a dormir la nostra primera nit

I com és ritual, abans d’anar a dormir sempre fem un joc de nit i aquest va ser la cuca de llum, que ens encanta! I el vam poder explicar a castors i llúdrigues que eren nous d’enguany, així podrem jugar a les altres excursions! Després vam preparar-nos per dormir i vam llegir un conte de bona nit per acomiadar el dia.

L’endemà ens vam aixecar amb molta força, vam endreçar la motxilla i vam esmorzar. Després ens vam posar a recollir i netejar el cau i vam fer la revisió de què ens havia semblat la nostra primera excursió. Només teníem paraules boniques per dir, així que ha estat espectacular! Esperem amb moltes ganes la propera sortida!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *