Yearly Archives: 2015

El cap de setmana 10 i 11 d’Octubre l’AEiG Bisbe Borràs va iniciar el seu nou curs. El matí de dissabte el vam passar amb els nens i nenes de l’agrupament, vam fer jocs conjunts per descobrir qui eren els caps de les branques. Adjuntem unes fotos per a que […]

Primer CAU i Trobada 0

Pares i mares, aquí teniu la convocatòria per a la primera reunió del curs. Creiem que és positiu la participació de tots i totes, independentment si sou nous o no a l’agrupament. Us esperem el dimarts dia 6 al CAU! Gràcies, Equip de caps de l’AEiG Bisbe Borràs

Primera reunió del curs 15-16

9 dies de campaments, tot un repte. Els nens i nenes de l’Agrupament Escolta i Guia Bisbe Borràs vam anar de campaments a la Pobleta de Bellveí, a la Vall Fosca. Durant aquests dies ens vam convertir en una tribu, anomenada Cankoo, que vivia al terreny d’acampada “El Flamisell”. Tanmateix, […]

Campaments conjunts.

Budapest, aquesta és la nostra última parada de l’interrail, estrangera clar, falta tornar a casa com a parada definitiva. El primer dia vam estar molt tranquils i vam visitar poca cosa ja que al fer tanta calor (35 graus mínim i l’ambient sec) i ser dels últims dies, estàvem una […]

Els trucs a Budapest.

Això gairebé ja s’acaba…aquests dies hem estat a Praga us expliquem una mica que vam fer. El primer dia vam donar un tomb i vam visitar la ciutat de nit també hem visitat molts monuments i moltes catedrals. Hem passat molta calor, el dia que més en va fer va […]

Els trucs a Praga.

Aquest és el nostre nou destí: Berlín. Vam arribar molt tard i només ens va donar temps a visitar el Bundestag que és el parlament d’Alemania. També vam visitar el hostal que és dels pitjors en el que hem estat, el passadís feia una mica de por, no anava el […]

Els trucs a Berlín.

Podem dir que som gairebé a la meitat del nostre viatge però no tenim ganes de tornar per què encara ens falten moltes coses per fer!! Aquests dos dies els hem passat a Amsterdam, la capital d’Holanda. Hem dormit en un càmping una mica allunyat ja que havíem de caminar […]

Els trucs a Amsterdam.

Avui toca Brussel·les Express, diem express per què només hi estem un dia, però ens ho hem pres amb tranquil·litat. Us ho expliquem. Vam arribar cap al mig dia, vam anar a l’hostal (que estava molt bé, era una passada, i teníem una habitació de 10 per a nosaltres sols […]

Els trucs a Brussel·les.

C’est fini. Ja ha acabat la nostra etapa per París.  Han sigut dos dies de caminar i agafar moooolts metros per anar d’aquí cap allà (ens el sabem de memòria!) per fer visites a la capital francesa, però això si, ha valgut la pena per què ho hem vist tot. […]