Excursió a Casavells

El dissabte a les 10 del matí ens vam trobar tots plegats a les portes del cau i un cop i vam ser tots vam pujar per tal d’aprendre alguna cosa més sobre les motxilles. Vam fer un taller on es va explicar als nens i nenes de l’unitat com s’ha de fer una motxilla per anar d’excursió i que estigui ven feta i no hi falti res.

Un cop tots sabiem com fer la motxilla vam carregar-les i vam començar a caminar en direcció el poble de Casavells tot passant per un camí al costat del riu Daró. Aproximadament a mig camí ens vam aturar per recuperar forces fent un bon esmorzar i després vam continuar fins arribar a la rectoria de Casavells, lloc on passariem el cap de setmana.

Després de dinar vam sortir de la rectoria i vam anar cap al pavelló de Casavells a jugar a jocs diversos i molt divertits com ara “Matar conills”, “el shit” i futbol entre altres. Després vam tornar a la rectoria perquè començava a fer un mica de fred i a fosquejar. Un cop dins ens vam dividir en quatre grups i vam jugar a un joc nou el Passa Cau on els presentadors anaven formulant preguntes sobre l’escoltisme les respostes de les quals començaven per una lletra de l’abecedari. El final els participants van aprendre moltes coses i en van recordar d’altres que ja començaven a ser borrosses.

Després ens vam disposar a preparar el sopar, un cop fet vam sopar i després de fer les activitats de neteja corresponents vam començar el joc de nit. El joc de nit va ser una mica estrany ja que estava format per diferents jocs de confiança, reconeixement i algun altre de pensar una mica més, el final ens ho vam acabar passant d’alló més bé. Vam fer el bona nit i cap al llit.

L’endemà de bon mati ens vam aixecar i vam començar anar per feina, començant per un bon esmorzar per tal de després deixar-ho tot ben ordenat. Un cop vam acabar vam dirigir-nos cap al pavelló on ens haviem de trobar tots plegats per fer la sardinada.

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *