Campament d\’hivern R/NG a Calldetenes

Tot va començar el diumenge dia 27 de desembre a primera hora del matí, exactament les 7:30, vam anar fins a Girona amb la col·laboració dels pares de la unitat i un cop a girona vam agafar l\’eix bus. La propera parada del nostre viatge va ser Vic.

Un cop arribats a la capital d\’Osona vam agafar i ens vam dirigir a Calldetenes des d\’on vam agafar la ruta dels molins per tal d\’arribar a la nostre casa de colònies St. Martí de Riudeperes. Per arribar-hi vam necessitar recórrer a aspectes de l\’orientació i recular en més d\’una vegada però finalment vam arribar a la casa.

Un cop dins ens vam instal·lar, vam dinar i a la tarda vam iniciar el nostre viatge.

L\’inici del nostre viatge es centra en l’època de Charles Chaplin. Vam realitzar un viatge i ens vam tornar tots en dobles d\’en Charles. Així que un cop tots equipats i em el seu bigoti característic vam mirar la pel·lícula Tiempos modernos, la qual molts sabreu que és en blanc i negre i muda. Amb això vam enllaçar la següent activitat una competició en diferents equips de mímica. Cal remarca que ens ho vam passar pipa tot i que en alguns moments costava trobar la manera de representar segons quina pel·lícula, personatge, cançó…
Ja de fosc i desprès de sopar vam realitzar el castell de paper de WC, cal dir que les defenses del castell no eren gaire bones i es conqueria ràpidament. Un cop cremada una miqueta d\’energia vam passar a realitzar el bona nit, amb una reflexió. Trobareu el text més avall.
Ens vam dir bona nit i tots cap al llit, però aquesta nit no va ser del tot normal ja que a altes hores de la matinada vam tenir una visita, la visita del terror, l\’Scream!!!!! ahahahahah!!! amb uns efectes sonors d\’allò més terrorífics. Al final però vam riure més que no pas passar por.

L\’endemà vam seguir el nostre viatge aturant-nos a l’època Grease!!!!! així doncs ens vam vestir d’època i pentinar també, els nois amb els tupes i els pantalons arrapats i les noies amb les cuetes i els vestidets, tot i que hi havia més d\’una perruca!!!
Vam gaudir d\’un dia mirant la pel·lícula, realitzant una guerra de cançons i realitzant un taller de construcció de cotxes, si de cotxes això si en miniatura! tot i això semblava que poguessin arrencar el vol en qualsevol moment. Una cosa a destacar del dia va ser el sopar tan especial que van tenir els rangers en commemoració del dia de Sant Innocents. Van sopar amb els ulls tapats i podríem dir que el menú va ser una miqueta especial. Ja desprès de sopar vam realitzar el joc del Temple del Silenci entre altres. Podríem dir que el més afectat pel joc va ser un dels caps novells. Aquesta nit el bona nit va ser un joc de coneixença on vam veure que tot i que fa temps que ens coneixem tampoc som uns experts.

Arribem ara al dia 29 de desembre un dia on vam conèixer un trio d\’allò més divertit, estem parlant de La TRinca!! Ens vam disfressar, vam cantar les seves cançons i vam veure més d\’un videoclip d\’un grup tan divertit com aquest. Durant el dia també vam preparar una actuació de tres fragments de la pel·lícula Grease. També ha estat un dia carregat d\’emocions ja que vam celebrar l\’aniversari d\’una de les caps, val a dir que el pack de iogurts naturals com a pastis era molt saludable, ara que el que crec que li devia fer més il·lusió va ser el detall que li va fer tota la unitat. Tot i això destacaríem d\’un dia com aquest va ser que vam realitzar l\’entrega de foulards, l\’amic invisible i vam acabar la nit amb una fantàstica sessió de discoteca amb els Dj\’s Roldòs i Gegant del Pi!!!!!! Vam ballar, cridar, cantar i pica alguna coseta i un cop les cames van dir prou ens en vam anar cap a dormir que l\’endemà seria un dia amb molta feina a fer.

Arribat l’últim dia només dir que vam anar per feina i vam tenir la casa neta, totes les motxilles apunt i tot carregat molt ràpid. Tot i així vam anar justos i va anar d\’un pelet que no perdem el primer autobús del dia fins a Girona, ja que desprès agafaríem la Sarfa fins a la Bisbal:

Finalment dir que ha estat un viatge molt divertit i ens ho hem passat d\’allò més bé.

Fins a la pròxima.

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *