Excursió Camí de Ronda

Vam sortir de la Bisbal amb un dia esplèndit cap a Palamós. Allà vam començar a caminar tot passant per les platges que ens trobàvem.

Vam començar passant per:

• Cala Margarida: Cala on hi ha unes boniques cases de pescadors. Enlloc de sorra té còdols.
  • La Fosca: Ben al contrari que Cala Margarida té la sorra ben fina.
  • S’Alguer: Una cala cuquetona digne de visitar.
  • Castell: La platja més verge de tota la Costa de Brava. Aquí vam aprofitar per jugar amb les onades. Era un dia que el mar estava força enfadat.  De camí cap a la propera platja vam visitar unes ruïnes, la Foradada i la Barraca d’en Dalí on hi havia una porta ben curiosa.
  • Cala estreta: De tan i tan estreta que és aquesta platja la vam haver de trevassar amb les sabates a les mans per no quedar-nos ben molls. ÉS cert que després de cada onada que venia es sentien uns crits de dolor de l’ho freda que era l’aigua. Aquí també vam poder observar una catifa d’algues de tota mena.
  • Crit: Aquesta platja s’hi arriba passant per sota unes roques i un cop hi ets t’espera una pujadeta força maca per pujar i arribar als Jardins de Cap Roig.

Un cop a dalt vam poder assaborir el dinar que portàvem. A ven dinat vam seguir el nostre recorregut.  La pròxima parada va ser Calella de Palafrugell on ens vam aturar en una cala que hi havia un restaurant que feien arròs a la cassola, fideuà, suquets de peix, … ja us podeu imaginar l’enveja que ens van fer els que hi estaven dinant.

Va ser aquí que els R/NG que són tan atrevists es van banyar!!!!! Si, tal com ho sentiu!!!!! I això que l’aigua estava congelada!!!!! En fi, que es ho vam passar molt bé i vam poder gaudir d’un impresionant paisatge que a vegades no el sabem valorar.

Llavors ens vam menjar un gelat mentre esperàvem que l’autobús arribés i ens portés fins a la Bisbal.

Tot plegat va durar 8 hores.

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *