Ruta amb bicicleta pel Canal du Midi

La distribució del viatge va ser la següent:

Dia

Dij 6/9 Lézignan-Corbières Capestang Camping Municipal Tounel 40 km
Div 7/9 Capestang Agde Camping L’Escale 45 km
Dis 8/9 Agde La Bisbal (Girona)       220 km

Els pares ens van portar fins a Perpinyà amb cotxe. Des d’allà vam anar amb tren fins a Toulouse. Vaig comprar els bitllets per internet a la SCNF. Em van enviar els bitllets per correu a casa en pocs dies i va anar perfecte. Vam agafar un tren directe Perpinyà-Toluouse.

La furgoneta la vam llogar a Perpinyà, a Europcar, ens va sortir molt i molt més barata que llogar-la a aquí, a més a més, moltes marques de lloguer d’aquí no ens permetien portar la furgoneta a l’estranger. Vam llogar una Iveco Dayly super gran, podeu mirar les fotos que li vam fer. A la furgoneta ens hi cabien 13 bicicletes, les motxilles de tots i el menjar i material necessari pels 8 dies, i encara ens sobrava espai.

L’Etapa més dura Lézignan-Capestang no pas per la distància sinó perquè passavem per una zona on feia molt i molt de vent i de cares i va fer eterns els 40 km, a part de que no vam veure gaires pobles.

La guia que vam utilitzar per fer la ruta i per guiar-nos i per no perdrens és aquesta “Le Canal du Midi à Vèlo”, realment val la pena tenir-la.

El càmping de Toulouse està molt apartat del centre, però a escassos 200 metres del Canal Lateral del Garonne. Quan comenceu la ruta heu d’anar pel Canal Lateral del Garonne durant uns 5 km fins arribar a un punt on es troben tres Canals, que es on comença el Canal du Midi (que correspon al canal del mig dels tres que hi ha).

Les distàncies que hem posat de les etapes són orientatives ja que acabes fent uns quants quilometres més per arribar als càmpings. Però com podeu veure a la nostra web passen molt bé i es fan a bon ritme.

He penjat el document que vam preparar per la gent que anava amb la furgoneta fent l’assistència, és orientatiu.

És una excursió molt i molt maca i ideal per fer amb nois i noies de R/NG o P/C.

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *