Excursió a Barcelona

Em sembla que hem acabat reventats. Ningú es pensava el dissabte al matí quan marxavem de la Bisbal que voltaríem tant i tant i que riuriem tant. A Flaçà vam agafar el tren i cap a BCN que hi falta gent.

Vam arribar cap a les 12 a BCN, i vam anar al pis de l’Eva que el té per la zona de la Sagrada Família, vam entrar al pis de puntetes, vam deixar les coses i després… a conèixer Barcelona. Teníem una T-Dia, i vam anar cap la plaça Catalunya i vam dinar al Maremagnum.

Ben dinat vam començar la Gimfoto per BCN, ens va portar a llocs tant coneguts com: Imax, Museu de Cera, Camp Nou, Par Güell, el Clínic, la Pedrera, estàtua de Colom, Ajuntament, Generalitat, Museu Picasso,… ens vam fer un fart de pujar i baixar del Metro i del autobús. Ha estat una passada. A més hem rigut molt amb els bitllets de metro perquè se’ns n’ha arrugat un i hem tingut algun problemilla per canviar-lo.

A les 21 ens hem trobat a la parada de la Llacuna i hem anat cap a la Rambla del Poblenou a veure el Bestiuari. Hem sopat el que hem pogut i després hem vist una cercavila que ha durta cap a 4 hores. Quan ha acabat la Cercavila hem anat al concert de La Carrau, i després hem marxat a dormir.

Arribavem al pis a les 3 de la matinada i no ens ha costat gens dormir, hem trigat 5 segons en agafar el son, estavem reventats de tant voltar per Barcelona.

Diumenge al matí a quarts de deu ens aixacavem i deixavem el pis, hem esmorzat quasi al costat de la Sagrada Família. A les 12 hem agafat el tren cap a Flaça i a les 2 i poc tothom a casa.

Per ser l’última excursió de l’any no ha estat gens malament!!! Quina passada!!!!

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *