Excursió a Fitor

A les 10h del matí ens vam trobar a la plaça del castell, degut a diverses raons hi va haver una assistencia bastant decebedora.

Vam sortir de la plaça i vam anar cap a Fonteta per tal d’agafar el camí. El camí que vam serguir va ser el PR que comença des del costat de la fabrica de recuits de Fonteta. Els nens no se’ns van queixar de cansament fins que vam arribar a l’hipica passat Fonteta on vam esmorzar.
Després d’esmorzar vam encaminar una pujada fins a Fitor on vam anar cantant cançons i vam fer alguna parada. Els nens no es van queixar en cap moment. Per sorpresa dels caps vam arribar a Fitor a l’hora de dinar.

Un cop dinats vam esperar que arribes el cotxe d’assistencia i un cop vam tenir el material vam muntar les tendes i la carpa imaginaria del nostre circ. Després vam fer un taller de malabars on els nens van fer pilotes de malabars i van iniciar-se en aquest món. Degut al temps que no acompanyava ens vam haver de refugiar a les tendes.

Mentre plovia els caps vam fer el sopar. El sopar va consistir en pasta d’arròs, ous i iogurt.

Després de sopar vam jugar al boti-boti sense lots, el joc va agradar molt. Un cop fet el bona nit vam anar a dormir.

La següent jornada es va iniciar a les set del mati tot rentant plats. després vam esmorzar i ens vam posar a desmuntar. Després mentre els caps preparaven el dinar els nens van preparar els bona nits del campament.

El dinar va costar de fer però finalment ho vam aconseguir. un cop dinats vam carregar el cotxe i ens vam encaminar cap a la bisbal. el trajecte es va fer una mica llarg però tot i arribar una hora més tard vam arribar (molt acalorats).

(Poximament es publicaran les imatges)

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *