LLiD passem la nit a Pineda!

La branca de Llops i Daines trepitgem fort i comencem el curs amb una excursió d’una nit. Hem volgut aprofitar l’oportunitat per visitar un cau veí, i així conèixer altres Llops i Daines.

Doncs, Llops i Daines vam passar la nit al cau de l’Agrupament Escolta i Guia Montpalau (Pineda de Mar). Ens vam trobar al vespre per conèixer el local de les companyes i companys del cau de Pineda i deixar-hi les coses per dormir. Tan bon punt ho vam enllestir, vam sopar en rotllana i ens vam preparar per al joc de nit: el macarró. Però com no teníem macarrons, vam jugar amb pinces. S’ha de ser una persona resolutiva😀

L’endemà vam agafar motxilla, carmanyola i cantimplora per fer una petita ruta per la costa de Pineda de Mar i Calella. Vam trobar un lloc amb ombra per jugar una estona abans de dinar.

Però la cosa no va acabar aquí! A les 16.00 h ens vam trobar amb Llops i Daines de Pineda per fer cau amb elles i ells. Per conèixer-nos millor, vam fer jocs de presentació i després ens vam engrescar amb un joc cooperatiu: el túnel invertit. Ens ho vam passar pipa!

Per acabar, els Llops i les Daines ens van ensenyar un joc al qual juguen habitualment, el Zombie! Molt divertit, un joc més per afegir a la llista!

I va arribar l’hora dels adéus… Ens vam acomiadar dels companys i companyes del cau de Pineda i vam agafar les motxilles per tornar cap a Malgrat en tren.

Si aquesta sortida ha estat genial, estem desitjant que arribi la següent!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *