Pioners i Caravel·les. Intercanvi amb el Vàndals, el cau de Campdevànol.

Com que als Pioners de Malgrat ens agrada fer coses diferents i conèixer gent i llocs nous dissabte passat ens vam aventurar a fer un intercanvi amb les caravel·les de Campdevànol.
Tot i que el Meteocat no ens era favorable vam quedar a les 8:30 a la Plaça Germana Campos de Malgrat de Mar amb moltes ganes d’aventures, encara que la nit anterior més d’un havia dormit poquet.. (Guinyo, guinyo!)
Després d’hora i mitja de cotxe vam arribar a Campdevànol on ens esperava una càlida benvinguda.
Després dels jocs de coneixença i el dinar va començar el RAID cap a la casa on faríem nit.
Els caps com que són un xic vagos van decidir pujar-hi en cotxe. Val a dir que ens ho vam agafar en calma, doncs podent arribar amb dues hores ens hi vam plantar amb quatre!
El sopar va ser de “traje”. Yo traje…
Tothom va posar en comú el que duia per sopar i vam sucar 4 llesques amb tomàquet sota la llum de les flames del foc i un fanalet de gas.
I per cert, molt bo el pa que ens va dur la Glòria!
Bé, i després de sopar vam donar peu a la vetllada amb els “kotis” i tocant la guitarra tots junts a la vera del foc i  entre els jocs que es sabien els de Campdevànol i els de Malgrat es van fer les 4 del matí! Com és normal la “juerga” va seguir a les tendes sense que els caps se n’adonessin
🙂

L’endemà al matí, el bon dia, l’esmorzar, plegar tendes i fer la motxilla per baixar de nou cap al poble, on a mig camí ens va agafar una pedregada! Tot i això hem de donar gràcies que en general ens va fer bo, ja que el Meteocat ho pintava negre negre…

Tot el que durant aquests dies hem viscut i compartit ha sigut molt especial, Campdevànol, us esperem a Malgrat en breus!!

• Gloria – una excursio molt divertida, uns paisatges molt xuluss,…. i un grup molt simpatic
  • Quim – Una excursió molt maca i agradable amb uns cocaps i unes copioneres molt simpatiques i amb ganes de fer activitats. Una molt bona sortida

• Edu – vaques, momies, tifes, troncs voladors, expresions que no cuadraven, bons paisatges, bona companyia, bona experiencia… si diuen alguna cosa que no s’assembli a aixo menteixen!

• Ferran – ja veus una gran excursio.
    Bona experiencia, passaitge,comoanyia etc esque a sigut molt bona excursio

• Marina – un intercanvi molt productiu, ja que ens hem trobat amb un grup que encaixava perfectament amb nosaltres, tant en personalitat com en manera de fer. Ha estat una experiència genial! però més que genial diria DIVERTIDÍSSIMA!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *