[C/LL] Els Aiguamolls de l’Empordà

El cap de setmana 17 i 18 de maig els Castors i Llúdrigues vam fer una excursió als Aiguamolls de l’Empordà!

Quan vam arribar al parc vam al·lucinar de la quanitat de cigonyes que hi havia, i encara ens va agradar més quan vam veure que el lloc on plantariem les tendes estava just a sota de dos nius de cigonyes, quina aventura anavem a començar! El què no ens va fer tanta gràcia va ser saber que al camp del costat hi havia vaques marineres i que els cèrvols saltaven totes les tanques… però bueno, no vam tenir cap visita inesperada!

Abans de dinar, en Josep, un dels encarregats dels Aiguamolls, ens va ensenyar i fer un petit resum dels animals que podriem trobar als Aiguamolls, i la història d’aquests. Tot seguit ens va portar a fer una volteta per aquells camins, on vam poder veure Abellerols, Martinets Blancs, cigonyes grans i cigonyes petites, etc. Sort en vàrem tenir dels prismàtics que portàvem!!!!

A la tarda, després de dinar vam anar a fer una excursioneta fins al Mas Matà i l’observatori de la Torre. Vàrem tardar una bona estona fins arribar al lloc, ja que ens aturavem a cada observatori que hi havia per poder buscar animals i més animals. Teniem una guia amb les 50 aus més abundants als Aiguamolls de l’Empordà i així, cada cop que en veiem una, la buscavem.

Un cop a la Torre, vàrem pujar a dalt i així observar els Aiguamolls i els pobles del voltant a 360º. Abans de tornar, ens vam quedar una estona per aquella zona que podiem fer una mica més de xivarri i els castors i llúdrigues van fer espectacles, jocs, fotos, i deu mil coses més!!!

Quan vàrem arribar al lloc d’acampada ens vàrem posar a tallar verdures per poder fer el sopar, que va ser un DELICIÓS CUS-CUS que a tots els nens i nenes els hi va ENCANTAR!!! (això és mentida, la quanitat de cus-cus que hi havia a l’olla pràcticament no va baixar!). I de postres, això sí que va ser divertit, ens vàrem menjar la síndria amb cullera!

Finalment, després de sopar vam fer un joc de nit, però el vam haver de fer curtet perquè no podiem molestar els altres animals que hi havia al Parc, així que vam decidir fer els dos bona nits i cap a dormir.

L\’endemà, el diumenge, ens vàrem aixecar i després de fer un bon dia una mica remullat vam menjar unes delicioses galetes amb nocilla! Vam recollir les tendes i abans de marxar encara vam tenir temps de jugar a \”Pichi\”.

Aquest ha estat el gran cap de setmana envoltats de crancs, daines, cigonyes, formigues, senglars, “CASTORS I LLÚDRIGUES”, “CAPS” i molts animals més!

Esperem que gaudiu amb aquestes fotos! Cada vegada som més fotogènics!

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *