Campament d’hivern 2012-2013

Atenció, Atenció!!! Els Llops i Daines exploradors han tornat del seu viatge arreu del món descobrint parts de les cultures: africana, xinesa i americana!!!

Tot comença amb el primer viatge i el trajecte fins a La Cot va ser d’allò més interessant amb un paisatge impressionant i el millor de tot és que tenim uns pares i mares que es saben moure per totes les carreteres i no es va perdre ningú.

El primer dia 27 un cop instal·lats vam fer un llarg viatge fins a la cultura africana. Vam començar aprenent alguns jocs nous i a més a més vam enriquir el nostre vocabulari amb paraules com ara “Impala”, “Mbube” i “Mamba”. Si voleu saber el significat pregunteu als nostres exploradors i segur que us sorprendran. Durant la tarda també vam poder relaxar-nos realitzant un cap de turc amb fil de cuir, va ser una mica complicat però entre tots vam aconseguir que tothom tingués el seu. Per sopar els nostres comensals van degustar un cous-cous d’allò més bo i sorprenent.

El dia 28 ens vam despertar i ens vam adonar que havíem canviat el nostre horari ja que havíem viatjat cap a orient per trobar-nos amb la cultura xinesa. Durant tot el dia va ser d’allò més divertit veure com els àpats canviaven d’ordre i començàvem sopant i anàvem a dormir just acabat d’esmorzar. Durant el dia vam superar totes les proves per a convertir-nos autèntics guerrers. A la tarda també vam gaudir amb la realització d’un taller d’Origami (papiroflèxia) creant les nostres granotetes. Finalment abans d’anar a dormir vam tenir la visita d’una mòmia molt especial que ens endevinava el futur, podríem dir que les cares de sorpresa dels exploradors van ser impressionants.

Tot canviant de continent ens desplacem fins Amèrica per descobrir alguns dels secrets entre vaquers i indis.  Per començar el dia amb alegria vam realitzar un esmorzar completament típic (ous remenats, bacó, salsitxes…) un cop ben esmorzats vam fer diferents jocs amb els quals ens ho vam passar d’allò més bé. Llavors va arribar un dels moments estel·lars del dia (que no seria l’últim) amb un dinar a base d’hamburgueses i patates fregides. A la tarda vam realitzar una gimcana i desprès vam preparar la cerimònia d’entrega de foulards i la decoració per la festa per finalitzar el campament, a més a més vam tenir temps per preparar cadascú la seva pizza!! Finalment un cop celebrada la cerimònia i la festa amb els grans hits del moment vam anar a dormir per despertar-nos l’endemà carregats d’energia per netejar i tornar cap a casa desprès de 3 dies d’explorar.

Tot i l’explicat amb anterioritat també hem de dir que no sabem pas que passava a les nits però els llops i daines cada dia s’aixecaven amb la cara ben maquillada, els caps creiem que mentre dormíem se n’anaven de festa.

Si voleu més anècdotes només heu de preguntar a tots els llops i daines que van venir el campament.

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *