Campaments d’Hivern a Santa Bàrbara

Una intrèpida unitat de Ràngers i Noies Guies, el dia 27 de desembre del 2012, vam emprendre el nostre camí cap a uns grans campaments. Després d’haver anat amb cotxe fins a Flaçà i amb tren fins a Girona, vam aconseguir arribar a Anglès amb un autobús. Allà vam recollir els nostres intendents i vam començar l’ascens cap a l’ermita de Santa Bàrbara. Un cop a dalt, vam dinar contemplant unes grans vistes, per així agafar forces per començar les activitats. Primer vam presentar l’eix d’animació que consistia en convertir-nos durant quatre dies en escoltes dels anys 80, amb el que això implica, vestuari de l’època, camisa per dins els pantalons curts, mitjons alts , xiruques… fer intenses proves físiques, psicològiques, artístiques, musicals, etc. Un cop acabada la presentació vam començar els jocs de tarda i els tallers. Després de sopar, vam jugar a la Sardina i al Pi, vam fer el Bona nit i cap a dormir!

A les 8 del matí del dia següent vam llevar-nos al toc de trompeta i amb 5 minuts ja erem tots a fora, uniformats i a punt per començar un bon dia molt mogudet, aeròbic!!! Un cop vam acabar de moure l’esquelet, vam esmorzar i vam començar una molt educativa i divertida gimcana. Vam “aprendre” varies dades d’interès sobre l’escoltisme i el guiatge, la llei escolta, a fer nusos de quatre, a pujar arbres, etc. Després d’haver emplenat la panxa a l’hora dinar vam fer una pista americana, ens vam rebolcar per terra, vam saltar, corre, però el que vam fer més va ser riure! Un cop acabada l’activitat vam fer jocs com el Pobre gatet, el Samurai, mímica, guerra de cançons… Vam sopar un bon plat de macarrons i vam començar la vetlla del foc, en la que les parelles ens vam poder conèixer més i reflexionar sobre temes que normalment no ens passen ni pel cap.

El dia 29 un cop llevats, vestits i esmorzats, vam netejar el refugi i vam començar a baixar fins al poble d’Anglès. Hi van haver alguns petits incidents, principalment, nens que volen arrencar el vol i no poden. Quan vam arribar al poble vam dinar , vam acomiadar una dels dos intendents que ens acompanyaven i vam anar a jugar en un parc. Com que feia molta fred, vam tornar cap al cau de l’AEiG Sant Miquel i vam fer alguns jocs més, un d’ells era posar pseudònims a tothom, a baix de tot us posarem els resultats. Com que era l’última nit vam fer un sopar molt especial, Kebab!!!! Per fer-lo baixar una mica, vam sortir a fora a fer un joc de nit. Quan el vam acabar vam pujar a la sala on dormíem a ballar una estona, per fer-ho una mica diferent els i les caps vam ensenyar a els nens un seguit de passos molt curiosos, com el pa amb mantega, la rentadora, l’aspersor i els bastonets. Un cop cansats, ens vam posar en rotllana per explicar algunes històries i experiències viscudes i cap a dormir s’ha dit!

L’últim dia, després d’haver  esmorzat, endreçat i haver fet les motxilles, vam anar a jugar a escuts i a fer una petita descoberta per Anglès. Així vam finalitzar uns grans, grandíssims campaments d’hivern!

Volem agrair enormement l’ajuda de l’Eloi i la Judit per la seva intendència !!

Pseudònims:
Eloi – Harry Potter

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *