Excursió a Cruïlles

El cap de setmana del 12 i 13 de novembre del 2011 els Ràngers i Noies Guia vam fer una excursió a peu fins a Cruïlles, passant per Monells.

Vam quedar a les 9h del matí davant del Bon Preu per tal de que tots plegats compréssim el menjar necessari pels dos dies. Un cop ho vam comprar tot, vam començar a caminar fent parada per esmorzar a la Plaça de Monells. Després d’haver carregat energies, vam reprendre el camí fins arribar a Cruïlles, on vam dinar i ens vam instal·lar al Pavelló Poliesportiu.

Cap a la tarda vam realitzar un seguit de jocs, com ara el “tot s’hi val” i més tard vam caminar fins a l’Ermita de l’Esperança, on vam continuar jugant fins que es va pondre el sol. Llavors, vam haver de tornar fins al Pavelló amb lots, ja que se’ns va fer de nit.

Com a segona activitat de tarda vam fer un concurs que tractava l’escoltisme tant a nivell general, com més centrat en la nostre pròpia demarcació. Aquesta activitat va ajudar als nens i nenes, especialment als més novells, a aprendre més coses interesants sobre el funcionament del moviment escolta. I per tal de que els nens i nenes estiguessin més motivats durant el joc vam aplicar una ruleta de les penyores, la quals el grup que s’equivocava l’havia de fer girar.

Vam dormir plàcidament dins del pavelló i de bon matí vam arreplegar tot l’espai i vam tornar cap a la Bisbal.

VA SER UN GRAN CAP DE SETMANA!

Ràngers i Noies Guia

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *