Excursió amb bicicleta a Ullastret

El passat dissabte dia 10 de desembre els Llops i Daines vam treure la pols a les nostres bicicletes i vam anar fins a Ullastret!

Vam quedar a les 9.30h al Pavelló d’Esports de la Bisbal, on després d’acabar de repassar l’estat de les nostres bicicletes i de fer-nos la foto de sortida, vam començar a pedalar en direcció a Ullastret.

Durant el camí van passar moltes coses: vam fer una petita classe magistral de plats i pinyons (molt important per quan venien pujades), ens vam cansar, vam posar cadenes de les bicicletes, vam haver de curar alguna petita rascada… però tot i això, l’arribada a la Plaça de Ullastret va ser gratificant! Allà mentre esmorzàvem vam jugar al Joc del Disbarats, i després vam fer una partida al Pi (cal dir que aquests Llops i Daines són molt bons jugant-hi!!)

Després d’esbargir-nos un estoneta vam tornar a agafar les bicicletes i ens vam dirigir cap al Poblat Iber, on vam donar-hi una volta tots plegats, tot anant-nos informant sobre el què veiem. Cal dir que vam deixar volar la imaginació un ratet i ens vam crear el nostre Poblat Iber imaginari. Després, com que tots els nens i nenes en tenien moltes ganes, vam acabar la visita dins el Museu, on vam poder veure les monedes que utilitzaven, els gerros que tenien, alguns ossos de diferents animals i un alfabet amb el que vam construir el nom de tots els Llops i Daines.

Com que ja era hora de dinar, ens vam assentar allà al Poblat i ens vam parar a menjar. Finalment, vam tornar a agafar les bicicletes, i per assegurar-nos de no arribar de fosc, vam començar a pedalar en direcció a la Bisbal. Això sí, per un camí nou que feia “BAIXADA”.

Un cop vam ser a la Bisbal, i estar tots una mica cansats ja de les bicicletes, vam anar a buscar pals pel riu i vam jugar a un joc anomenat “DELI-DEL”, que consistien en fer enlairar un pal i un cop a l’aire, l’altre persona l’havia de batejar i enviar-lo el més lluny possible. La veritat és que va ser entretingut i divertit.

Per acabar, els Llops i Dianes van preparar una petita representació per a en Sergi, ja que marxava 2 mesos a l’Àfrica. A més a més, li van fer un poema molt bonic.

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *