Hem fet el Pic de Bastiments (2.881 metres)

Aprofitant l\’empenta que dúiem de la Festa Major de La Bisbal, la unitat de P/C vam agafar els cotxes el dissabte 21 de bon matí (a 2/4 de 8) i en un no res ens vam plantar a Camprodon per passar un cap de setmana agradable i tancar amb bon peu el curs 2009/2010.

Dissabte a mig matí, un cop instal·lades les tendes, vam anar a fer la foto-descoberta de Camprodon. La cosa s\’anava animant i la descoberta va obrir la gana per dinar. Mentre dinàvem se\’ns va encendre la bombeta i ens vam enfilar muntanya amunt i per camins costeruts cap a Sant Antoni, situat a uns 1.900 metres d\’alçada. Les vistes des d\’allà eren magnífiques i la calor apretava fort. De baixada, per ofegar la set, vam parar a omplir la cantimplora i hi va haver temps per rodolar per terra i cantar cançons que han esdevingut autèntics himnes de la unitat de P/C (Albert Pla, la Trinca i altres).

La resta del dissabte va passar de forma tranquil·la, sentint de fons els gols del Barça i anant a dormir aviat per afrontar el repte del diumenge.

Diumenge, 7.00 del matí. Toca diana, esmorza i l\’expedició agafa els cotxes cap a Vallter 2000. Un cop allà, en Martí dóna les instruccions i motiva els P/C per pujar el cim de Bastiments talment en Guardiola abans de la Final de la Champions.

I anem pujant… ara més ràpid, ara més lent, parant aquí, remullant-nos allà. I així anar fent fins que arribem al Coll de la Marrana. Allà ens conscienciem tots plegats que arribem al tram final i que cal fer el cim. Xino-xano, cadascú al seu pas, anem pujant i arribant al cim de Bastiments, 2.881 metres que ens regalen una vista esplèndida, un moreno esquiador-paleta molt xulo, a més d\’un record inesborrable i una satisfacció enorme per haver superat el repte.

Enhorabona nois/es!

El que queda de cap de setmana us ho podeu imaginar: Tot-s\’hi-val, passejada per Camprodon, cuinar, bona-nit, desmuntar tendes, piscina…

I per acabar, sopar de germanor per tancar bé el curs i els campaments i, qui sap si, posar la base del nou curs 2010/2011 amb el record del Pic de Bastiments i nous reptes a l\’horitzó.

En voleu més? Us esperem aquesta tardor!

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *