Excursiò a palamós

Una vegada més es va veure la motivació de la unitat sortin de la bisbal a les 9:30 del matí en direcció a la ciutat de palamós.

Un cop instal·lats al nucli antic de palamós vam anar cap al passeig maritim per a començar una descoberta del poble carregada de preguntes, fotografies i alguna que altre prova. ( val a dir que va serun primer intent)

Un cop fet això vam descansar una miqueta i vam anar cap a buscar la resta de la unitat que arribava abans de dinar.

Un cop recuperades les forces i ja amb el grup gairebé al complet doncs va començar una batalla de sexes en la qual havien de demostrar qui sabia més coses de la ciutat de palamós ( intent definitiu de descoberta). Van apendre com es diuen els gegants, els dies que ballen i fins i tot van versionar la gran havanera que porta per titol el canò de palamós (proximament els videos). Cal dir que van quedar els dos equips empatats.

Llavors vam realitzar una gran activitat un tot si val a la platja que va ser d’allò més divertit.

un cop fet això vam tornar anar per feina i ens vam posar a gravar més escenes de la pel·licula que estem preparant els pioners i que en breus dies, setmanes estara apunt perque tothom la vegi.

després va tocar pensar una mica amb un seguit de frases d’un gran escriptor on entre ells començant individual i acabant tot el grup n’havien d’escollir 4 entre al voltant de 30 i explicar el que els significava. Va ser molt constructiu. (proximament penjarem quines van ser les escollides)

Agrair que despres els caps de llops ens van portar el sopar ja que comque estavem molt enfeinats vam demanar ajut.

Ja de fosc vam acabar de gravar algunes escenes de nit i llavors cap a dormir això si desprès de llegir dos textos sobre compromis i treball en equip i realitzar la procedent reflexió.

Ja de bon matí (8h) ens hem llevat, hem fet un gran esmorzar i llavors acabar de gravar alguna escena i apa a netejar i cap a la bisbal.

Realment ens ho hem passat pipa!!!!!! I no sigueu impassients amb la pel·licula.

Post Author: lesgavarres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *